16 vizualizari
07 11 2017
De ce sa externalizezi procesul de e-fulfillment?
email  
Persoana de contact: Ioana Moldovan
Telefon de contact: 0723048182

Cu toate că piața de eCommerce din România este în continuă creștere, externalizarea serviciilor de e-fulfillment – cum este denumita logistica magazinelor online, este la un nivel foarte scăzut, de maxim 2-3% din totalul pieței de eCommerce. Printre motivele principale ar fi teama magazinelor online de a ține stocurile de marfă în depozite din afară firmei, necunoașterea sau neînțelegerea serviciilor de e-fulfillment și a avantajelor externalizării.

Indiferent dacă alegi să externalizezi sau nu procesul de e-fulfillment, primul pas ca produsele să ajungă la consumatorul final este recepția mărfurilor. Sistemul nostru IT permite stocarea informațiilor despre toate produsele ce pot fi comercializate într-un magazin online. Atunci când mărfurile ajung în depozitul nostru, fiecare produs este înregistrat în sistem pe baza codului de bare inscripționat pe ambalaj. În cazul în care acest cod nu există sau este deteriorat, un operator QeOPS se ocupă de etichetarea corespunzătoare a produsului cu un nou cod de bare.

De asemenea, stocarea mărfurilor în depozitul QeOPS se face în funcție de tipologia produselor.

De exemplu, dacă este vorba despre un magazin online care comercializează haine, atunci acestea sunt depozite pe umerașe, într-o zonă dedicată. Pentru a simplifica accesul și căutarea, produsele de dimensiuni mici sunt stocate în cutii speciale. Există posibilitatea ca anumite bunuri cu o valoare mare, precum bijuteriile, să fie depozitate în încăperi separate, ce permit accesul limitat.

QeOPS oferă soluții flexibile și adaptabile în funcție de nevoia de depozitare a magazinelor online, indiferent de cantitatea disponibilă sau de tipul produsului. De asemenea, cu ajutorul unui sistem de management transparent și performant (WMS), poți să monitorizezi în timp real stocurile și comenzile primite.


După ce marfa a fost recepționată și depozitată corespunzător, sistemul nostru informatic înregistrează fiecare comandă primită, prin integrarea cu magazinul tău online, indiferent de platforma pe care o folosești – Magento, WooCommerce, Prestashop sau marketplace.
Dacă este nevoie, prin intermediul unui serviciu de call centre, QeOPS poate să confirme împreună cu clientul comenzile primite. Astfel sunt reduse greșelile ce pot apărea în plasarea comenzilor de către client, minimizând retururile.

Odată confirmată comanda, această ajunge în sistemul informatic (WMS) QeOPS unde este procesată și ambalată. Alegerea ambalajului potrivit este extrem de importantă pentru ca produsele să ajungă în siguranță la client. Un ambalaj corespunzător trebuie să fie ușor și compact, maximizând valoarea și atractivitatea produselor comandate și, în același timp, reducând costurile de transport.

Depozitul nostru dispune de toate tipurile și dimensiunile de ambalaje, fiind astfel ușor să găsim soluția potrivită indiferent de comanda primită.

Și pentru că înțelegem cât de important este comunicarea cu clientul, îți punem la dispoziție posibilitatea de a personaliza coletele cu ambalaje speciale, etichete autocolante, bandă adezivă inscripționată, inserturi de marketing sau mostre, in plus asiguram si o gama larga de soluții pentru protecția produsului la transport, în funcție de specificul produsului livrat:

bule
pernuțe cu aer
protecții carton etc.
Desigur că te întrebi cine se ocupă de toate documentele care trebuie să ajungă la client. Fie că este vorba de manuale de utilizare, certificate de garanție, facturi sau documente de expediție, comenzile primite până în oră 16:00 sunt pregătite de noi în aceeași zi, conform specificațiilor tale.
Mai mult decât întocmirea și introducerea documentației în coletele ce pleacă la client, pentru a preveni posibilele returului, QeOPS oferă magazinelor online posibilitatea unei verificări suplimentare, prin testarea la bancul de probe.

Serviciile logistice reprezintă o parte extrem de importantă a business-urilor online, iar implementare unor procese eficiente presupune timp, cunoaștere și multă experiență. Majoritatea magazinelor online mici nu își permit să investească într-un depozit modern și într-un departament de logistică format din profesioniști. Chiar și așa, este destul de dificil să susții un astfel de business atunci când vânzările au fluctuații sezoniere.

Galerie foto
Alte articole similare
INTRA IN CONT
Ai uitat parola ?
CATEGORII
Abonament ComunicatRapid.ro
un mesaj de eroare
loading...
Recomandam: Anunturi | Laptop | Anunturi gratuite | haine copii online